رسانه بررسی برترین بازی ها و اپلیکیشن های روز

ﺎﻫ ﻦﺸﯿﻜﯿﻠﭘﺍ ﻭ ﺎﻫ ىﺯﺎﺑ ﻦﯾﺮﺗﺮﺑ ﻭ ﻦﯾﺮﺗ ﺯﻭﺮﺑ ﯽﺳﺭﺮﺑ ﻭ ﺪﻘﻧ ﺖﯾﺎﺴﺑﻭ

نقد وبررسی بازی Smash Hit

اگر به بازی های گوشی علاقه مند هستید و جزو آن دسته از افرادی هستید که همیشه بازی های جدید و مختلفی را روی گوشی خود دارند و از آن لذت می برند، پس حتما نام بازی Smash Hit ساخت استودیو
Mediocre را شنیده اید، در ادامه به معرفی و بررسی این بازی می پردازیم . با ویوساید همراه باشید.

بازی Smash Hit را می توان با توجه به گرافیک وگیم پلی آن جزو بازی های فانتزی دسته بندی کرد. در طول بازی شما با چالش ها ومراحل جدید روبرو خواهید شد که هوش و عکس العمل شما را به چالش می کشند.

گیم پلی بازی:

گیم پلی بازی Smash Hit بسیار ساده و روان است و شما با یک بار بازی کردن کاملا متوجه این موضوع می شوید. در ابتدا شما تعداد خاصی توپ در اختیار دارید و در این حالت بازی شروع می شود چند منشور شیشه ای را خواهید دید که می توانید با تاچ کردن هر کجا که خواستید توپ را به آن سمت شلیک کنید اگرموفق شوید وتوپ شما به منشور بخورد و آنرا بشکند 3 امتیازدریافت می کنید یا درواقع 3 توپ به توپ هایتان اضافه خواهد شد . چالش اصلی بازی اینجاست که شما نباید بگذارید توپ هایتان تمام شود در غیر این صورت بازنده خواهید شد و اگر کاربر رایگان آن باشید میبایست بازی را اول شروع کنید.

و البته که بازی راه ها وچالش های متعددی برا گرفتن توپ های شما دارد به عنوان مثال برای باز شدن و عبور از برخی از در ها باید با توپ های خود یک یا دو دکمه را فشار دهید واگر این کار رانکنید وبه در برخورد کنید تعداد10 توپ از دست خواهید داد.ویامانع های شیشه ی شبیه به DNA و درهای شیشه ای و موانع متحرک شیشه ای همگی به دنبال کم کردن توپ های شما هستند.

همچنین اگرخوب بازی کنید به طوری که به جایی برخورد نکنید وتوپی را از دست ندهید و تعداد منشور هایی که میزنید و به شما امتیاز بدهند زیاد شود تعداد توپی که در یک ضرب پرتاب میکنید بیشتراما از توپ هایتان همان یک عدد کم می شود میشود مثلا ازیک به دووسه وچهارو حتی پنج توپ هم خواهد رسید.

اما این ها تنها چالش های بازی Smash Hit نیست بلکه بالا رفتن سرعت وعوض شدن زاویه هم هستند که کار شمارا سخت میکنند اما در این بین شما می توانید با استفاده از قدرت هایی که در بازی بدست میارید کار خود را ساده تر کنید مثل توپ بی نهایت که برای چند ثانیه توپ های شما را نامحدود می کند و یا اسلوموشن که زمان بازی را برای شما آهسته می کند ویا توپ های انفجاری که قدرتمند تر از توپ های خودتان هستند و تا چند ثانیه هر توپی که میزنید منفجر میشود.

گیم پلی بازی Smash Hit فقط با چند تیکه شیشه و گلوله، آنقدر در هم می پیچد که هر لحظه اش بیانگر خلاقیت سازنده خواهد بود اجسام کرسیتالی و طبقه های شیشه ای , شکاف های بی پایان وهمین ها بازی را متفاوت می سازد .

گرافیک بازی:

گرافیک این بازی در عین اینکه به ظاهر ساده می آید اما بسیار زیبا و تاثیر گذار است درست مثل بازی دیگرMediocre به نام PinOut , به خصوص شیشه ها و شکستن موانع بسیار باظرافت و واقع گرایانه ساخته شده اند . از لحاظ اتمسفر و فضاسازی این بازی به خوبی از پس ایجاد محیطی متناسب با تم بازی , برآمده است .
صدای شکستن موانع و پرتاب شدن تیله ها و بقیه صدا های موسیقی واقعا عالی هستند , به خصوص صدا گذاری شکستن اجسام که بسیار خوب کار شده است .

مدل های کسب درآمد بازی:

بازی Smash Hit یک بازی free to play میباشد. شما می توانید بدون پرداخت هیچ پولی از اول تا آخر بروید اما با پرداخت ۱٫۹۹ دلار می توانید علاوه بر باز شدن چندین مود جدید از بازی ، به قابلیت ذخیره ی ابری یا cloud saving و همچنین قدرت استفاده از چک پوینت ها را هم پیدا میکنید . نیازی به این نیست که شما نگران پرداخت درون برنامه ای در این بازی باشید , شما با پرداخت ۱٫۹ دلار دیگر نیاز به پرداخت هزینه ی دیگری برای این بازی نخواهید داشت .

جمع بندی: بازی ای سه بعدی و بسیار جذاب ساخته استودیو Mediocre که با طراحی صحنه و گرافیک بسیار جذاب و خیره کننده و همینطور صدا گذاری بسیار عالی می تواند جای خود را برای مدت ها در تلفن همراه شما حفظ کند

شما ویوسایدی های عزیز میتوانید همین حالا این این بازی را از لینک های زیر دانلود کرده وبه تجربه آن بپردازید.

Smash Hit

امتیاز ویوساید به Smash Hit

جمع بندی: بازی ای سه بعدی و بسیار جذاب ساخته استودیو Mediocre که با طراحی صحنه و گرافیک بسیار جذاب و خیره کننده و همینطور صدا گذاری بسیار عالی می تواند جای خود را برای مدت ها در تلفن همراه شما حفظ کند
۸.۴
بسیار خوب
قبلی «
بعدی »

برنامه نویس وب گیم و اپیکیشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =